Kui teekattesse tekivad löökaugud, siis tuleb aukude parandamise asemel kogu kattekonstruktsioon asendada, aga tegelikult peaks selle vältimiseks teid hoopis ennetavalt remontima, ütles Tallinna tehnikaülikooli teedeinstituudi lektor Ain Kendra.
Kendra rääkis Vikerraadio saates "Uudis+", et Eesti põhiteede seisukord on üsna hea, võrreldes olukorraga linnateedel, mis on katastroofiline, vahendab ERR. Põhjuseid on mitu ja esimene neist puudutab nii maa- kui linnateid, see on kulumiskiht ehk kulumisvaru.
"Katend projekteeritakse väga täpselt koormuse järgi, mida ta peab kunagi vastu võtma, ja kuni 2006. aastani lisati sellele üks sentimeeter kulumisvaru. /.../ 2006. aastal otsustati aga see projekteerimisnormidest maha võtta," rääkis ta.
Loe pikemalt Äripäeva
uudisteportaalist.Seotud lood
Juhtiv elektrimaterjalide hulgimüüja W.EG. Eesti ja maailma suurim kaablitootja Prysmian on viimaste aastate jooksul olnud olulised panustajad Eesti avaliku ruumi arendamises, osaledes tipptasemel infrastruktuuri- ning valgustuslahenduste loomises. Ettevõtete esindajate sõnul on lisaks innovaatilistele toodetele hea tulemuse alus suurepärased partnerlussuhted ja kiired tarned.