Majaehitaja.ee juhataja Eno Pappel kirjutab, mida peaks ostja arvesse võtma ehituskaupluste sooduskampaanial.
Ehituskaupluste puhul on enamasti sooduskampaaniad üles ehitatud kas tühjendusmüükidena (s.t. kõigi kaubad on müügis kindel protsent soodsama hinnaga) või siis valitud kaubagrupid soodushindadega.
1. Tee nimekiri sellest, mida soovid osta, juba varakult enne poodi minekut valmis. See väldib emotsioonidest tingitud ostude tegemist ja saad keskenduda õige kaupa ostmisele ja väljavalimisele.
2. Arvesta, et teatud kaupade puhul ei pruugi olla piisavalt laojääki sinu vajadustele ning enne ostu tuleks hinnata, kas on ikka võimalik kogu vajalik kaup kätte saada või kas täpselt samasugust puuduolevat kaupa on kuskilt võimalik juurde hankida. Üldjuhul saab paluda kaupluses, et müüja uuriks, kas mõne sama keti teises kaupluses on seda kaupa veel järgi.
3. Kampaaniatoodete puhul uuri põhjalikult nende kvaliteeti. Hind ei tohiks olla ostu ainukeseks argumendiks. Sageli hangitakse ja müüakse odavama hinnaklassiga tooteid just kampaaniate perioodil ning ostjal võib see ostmisel märkamata jääda. Olen isegi sattunud ühe suhteliselt odava komplekti kruvikeerajate õnge, misjärel selgus, et need ei sobi peale ühe kruvi keeramist enam millekski.
4. Tutvu enne poodiminekut erinevate kaupluste hinnatasemega, sest tavaliselt toimuvad sooduskampaaniad erinevates ehituskaupluste kettides samaaegselt. Enamasti on suurematel kauplusekettidel osade kaupade kampaaniahinnad ka kodulehel olemas ja nende abil on võimalik teada saada hinnatase veidi lihtsama vaevaga. Enamasti need väga palju ei erine, kuid on ka meeldivad erandeid mõningates kaubagruppides.
5. Reageeri kiirelt, sest paremad ja suurema allahindlusega kaubad saavad esimeses järjekorras otsa. Mõistlik on sammud poodi seada juba kampaaniate esimestel päevadel.
Seotud lood
Haapsalu Uksetehas on Eesti vanim kaasaegsel tehnoloogial uksi valmistav ettevõte, mis tähistab tänavu oma 34. tegevusaastat. Täielikult Eesti kapitalil tegutsev tehas on tuntud ennekõike kvaliteetsete sise- ja välisuste tootjana, kuid viimastel aastatel on oluliseks kasvanud ka aknatootmine, mis moodustab juba umbes kümnendiku kogu käibest.