1. novembril liitus Rail Baltic Estonia juhatusega tehnilise juhi ametis Lauri Ulm, kelle laialdane kogemus taastuvenergia ja suurte infrastruktuuriprojektide alal ulatub Soomest Poolani.
„Lauril on kõik vajalikud teadmised ja oskused, et juhtida Rail Baltica projekti järgmiste oluliste verstapostideni,“ ütles pressiteates juhatuse esimees Anvar Salomets. Ta lisas, et Lauri Ulmi kogemused ja oskus lahendada suurte projektide väljakutseid on märkimisväärsed.
Rail Baltic Estonia kuulutas välja kaks suuremahulist hanget põhitrassi ja Ülemiste Linda rahvusvahelise reisiterminali ehituseks, mille koguväärtus võib ületada miljard eurot.
Rail Balticu välja kuulutatud miljardi euro suurusel alliansshankel on positiivseid külgi, kuid see võib tuua ka üllatusi, rääkis taristufirma TREV-2 juht Sven Pertens.
Taristuminister Vladimir Svet rõhutas Läti ja Leedu kolleegidele vajadust hoida Rail Balticu ehitustempot selliselt, et trass valmiks põhja-lõuna suunal 2030. aastaks täispikkuses. Lähiajal kuulutatakse Eestis välja allianss hankestrateegial põhinevad suuremahulised projekteerimis- ja ehitamishanked, mis hõlmavad ka Lõuna-Pärnumaale jäävat trassi.