• 09.05.23, 08:28

Järgmised Rail Baltica keskkonnamõju hindamised said rohelise tule

Tänaseks on Rail Baltica raudtee ehitamise eelduseks olevaid keskkonnamõjude hindamisi (KMH) tunnistatud vastavaks juba viiel lõigul kaheksast. Tänaste plaanide järgi võiks ehitus nendel lõikudel alata lähema paari aasta jooksul.
Tallinn-Tartu maantee ja Rail Baltica ristumiskoha ehitus Assakul 2022. aastal.
  • Tallinn-Tartu maantee ja Rail Baltica ristumiskoha ehitus Assakul 2022. aastal. Foto: Liis Treimann
Kui viimati aprilli alguses tunnistati Tehnilise Järelevalve- ja Tarbijakaitseameti (TTJA) poolt vastavaks keskkonnamõjude hindamine Harju maakonna, ligi 19 km pikkusel lõigul Kangrust kuni Harju ja Raplamaa piirini, siis nüüd on sellele lisandunud veel järgmised lõigud, mis ameti hinnangul vastavad nõuetele.

Seotud lood

Uudised
  • 04.05.23, 09:13
Pertens: neljarajalised maanteed valmivad 100 aasta pärast, kui üldse valmivad
Tee-ehituse mahud kahanevad praeguste kavade kohaselt umbes 20% aastas ja nii mitu aastat järjest. Riik on pannud neljarajaliste põhimaanteede ehitamise plaani piltlikult öeldes riiulisse – need valmivad 100 aasta pärast või pigem veelgi hiljem – kui üldse kunagi valmivad, avas keerulist olukorda ASi TREV-2 Grupp ja Eesti Taristuehituse Liidu juhatuse esimees Sven Pertens värskes Äripäeva Infopanga Taristuehituse raportis.
Uudised
  • 12.04.23, 12:41
Merko Ehitus ja KMG Infra sõlmisid lepingu Rail Baltica Ülemiste jaama ehituseks
Eelmise aasta novembris algatatud Rail Baltica ühisterminali esimese etapi ehitushankes kuulutati võitjaks ühispakkumuse esitanud AS Merko Ehitus Eesti ja KMG Infra OÜ. Lepingu maksumuseks on 44,8 miljonit eurot, mis on senini rahaliselt kõige mahukam Rail Baltica leping Eestis.
Uudised
  • 17.02.23, 10:49
Saint-Gobaini tehas loodab Rail Baltica hangetele
Möödunud aasta augustis Häädemeestel taaskäivitatud Saint-Gobaini Leca kergkruusatehas on saavutamas plaanitud tootmisvõimsust. Osa kergkruusast läheb Rootsi taristuehitustele, kuid oodatakse ka suuremaid kohalikke hankeid, sest tehase toodangumaht ületab nõudlust.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.11.24, 18:01
Maailma suurim kaablitootja Prysmian keskendub aina enam täislahendustele
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele