Täna pandi nurgakivi järgmise aasta kevadeks Tallinna linnahalli naabrusse Tallinki peakontori kõrvale 11 miljonit eurot maksva teise büroohoone. Tulemaja nimelises hoones hakkavad paiknema Infortari gruppi kuuluvate ettevõtete kontorid, teiste seas Tallink, Tallink Hotels ja Eesti Gaas.
“Toome üle linna erinevatel pindadel asuvad ettevõtted kokku, nii on ka kliendil ja koostööpartneril meid lihtsam leida,” märkis AS Infortar juhatuse esimees Ain Hanschmidt.
“Uus maja tuleb Tallinki peakontori kõrvale olemasolevaga samas mahus, kuid erineva välisilme ja tonaalsusega. Kui tänase, Jäämaja nimelise hoone ees on veesilm ning fassaadil jäiselt valged toonid, siis uues, Tulemaja liftihallis hakkab põlema elav tuli,” sõnas Hanschmidt. Neljakorruselise büroohoone esimesel korrusel paiknevad Tallinki personali- ja Eesti Gaasi klienditeeninduse ruumid, Gastrolinki müügisalong ning itaalia restoran ja kohvik. Hoone teisel korrusel asuvad Tallinki personali- ja sisekontrolliosakonna ning TLG Hotellide, kolmandal Tallink Duty Free ning neljandal Eesti Gaasi kontoriruumid. Maa-alune korrus on sõiduautodele. 5500 m2 suuruse büroohoone ehitab Merko, hoone arhitekt on sarnaselt Tallinki peakontoriga Meelis Press. Tallinki tänane peakontor valmis 2009. aastal ja võitis konkursil Aasta betoonehitis 2009. peapreemia. AS Infortar on 450 miljoni euro suuruse omakapitaliga investeerimisettevõte, mille tegevusvaldkonnad on laevandus, kinnisvara, hotellindus, taksondus ja trükitööstus. Infortari gruppi kuuluvate ettevõtete konsolideeritud käive ulatus auditeerimata andmetel 2017. aastal ligi 1,2 miljardi euroni, ettevõtetes töötas ligi 8000 inimest. Lisaks 38% osalusele ASis Tallink Grupp kuuluvad ASi Infortar investeeringute portfelli ka ASi Eesti Gaas aktsiad, ligikaudu 90 000 m2 erinevaid hotelli- ja SPA kinnistuid Tallinnas ning üle 350 000 m2 maad Tallinnas ja selle lähiümbruses.
Seotud lood
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.