• 11.03.25, 15:30

Verstoni kasum vähenes, kuid laienemine välisturgudele jätkub

Verston Eesti teenis 2024. aastal 75 miljoni eurose käibe juures 1,6 miljonit eurot puhaskasumit. Võrreldes eelmise aastaga langes ettevõtte müügitulu 15%, mille peamiseks põhjuseks oli riigi investeeringute vähesus taristuvaldkonda ja Rail Baltica projektide oodatust aeglasem käivitumine.
Foto: Verston
  • Foto: Verston
“Kuigi taristuehituse turg on viimastel aastatel kõikunud, suutsime 2024. aastal säilitada kasumlikkuse tänu mitmekesisele portfellile ja kiirele kohanemisvõimele. Ka mullu jätkasime strateegiliste investeeringutega nii seadmeparki kui ka digitaalsetesse lahendustesse, samuti meie töötajate arendamisse, et olla valmis tulevasteks väljakutseteks ja kasvada edasi nii kodu- kui ka välisturgudel," ütles Verstoni finantsjuht ja juhatuse liige Jarmo Liiver.

Seotud lood

TOP
  • 26.02.25, 11:36
Teedeehitajate käibe TOP 100: kolm suuremat riisusid koore
Lisatud 100 suurima käibega teedeehitusfirma edetabel
Teedeehitajate 2024. aasta nelja kvartali koondkäive oli 879 miljonit eurot ja see kasvas aasta varasemaga võrreldes 10%, mida võib lugeda tugevaks kasvuks. Siiski ei läinud kõigil edukalt ja avaldame Infopanga andmetel eelmisel aastal 100 enim käivet teinud teedeehitajate edetabeli ja nende aastase kasvu või languse.
Uudised
  • 29.01.25, 17:20
Rail Baltica ühisettevõte taotleb Euroopast juurde 325 miljonit eurot
Rail Baltica Baltikumi ühisettevõte RB Rail AS on esitanud rahastamistaotluse käesoleva eelarveperioodi Euroopa Ühendamise Rahastu (CEF) konkursile. Täiendavateks ehitus- ja arendustöödeks Eestis, Lätis ja Leedus taotletakse kokku üle 325 miljoni euro
Börsiuudised
  • 28.02.25, 12:16
Nordecon sai mahuka Rail Balticu lepingu
Nordeconi ehituskontserni kuuluv Tariston sõlmis ehituslepingu Rail Balticu Pärnumaa põhitrassi Selja-Tootsi lõigu ehituseks, mis kestab 2028. aasta lõpuni.
  • ST
Sisuturundus
  • 03.02.25, 09:41
Kas tööstusel on valikut?
Kui räägitakse tööstuse energiavajadusest, energiajulgeolekust või toidujulgeolekust, siis tundub, et räägitaks vaid gaasist, CNG-st või äärmisel juhul LPG-st. See on nii ilmselge valik, et tavaliselt ei vaevuta millelegi muule mõtlemagi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele