INF Infra ja EG Ehitus hakkasid ehitama Eesti pikima sildeavaga silda
Investeerimisettevõtte Infortari gruppi kuuluvad inseneri- ja ehitusettevõtted INF Infra OÜ ja AS EG Ehitus alustasid täna Pärnu linnavalitsuse tellimusel Pärnu uue silla ehitamist. Ehitustööd peaksid lõppema 2025. aasta kevadeks.
Siit, kus ala on piiratud lindiga, peaks üle Pärnu jõe 22 kuuga kerkima Eesti pikima sildeavaga sild (Foto: Eliise Niklus).
Investeerimisettevõtte Infortari gruppi kuuluvad inseneri- ja ehitusettevõtted INF Infra OÜ ja AS EG Ehitus alustasid täna Pärnu linnavalitsuse tellimusel Pärnu uue silla ehitamist.
Pärnu linnavalitsus sõlmis täna Pärnu uue silla rajamiseks 26,7 miljoni euro suuruse projekteerimis- ja ehituslepingu riigihanke võitnud Infortari gruppi kuuluvate inseneri- ja ehitusettevõtetega INF Infra OÜ ja AS EG Ehitus.
Pärnu uue silla kolmas hange toimus esmakordselt nii suure ehitusmahu puhul võistleva dialoogi vormis, mille nimel on palju aega ja raha jõkke voolanud ning õnnestumine juba kriitilise tähtsusega. Abilinnapea Meelis Kukk avas lähemalt eelmiste hangete õppetunde ja uue õnnestumise eeldusi.
Pärnu Linnavalitsus on üle jõu käiva maksumuse tõttu kalevi alla pannud juba kaks Raba-Laia tänava silla arhitektuurikonkursi võidukavandit ja otsib nüüd odavamat lahendust „läbirääkimistega“ hankeviisi kaudu.
Transpordiamet kuulutas välja hanke Reiu jõge ületava Sindi-Lodja silla projekteerimiseks ja ehitamiseks, esmakordselt Eestis teostatakse töövõttu allianssi hankemudeli alusel, mille eeliseid ja võimalusi selgitab lähemalt Transpordiameti ida regiooni juhataja Anti Palmi.
Tänu oma kõrgele kvaliteedile, laiale lisavarustuse valikule, mugavale kasutusele ning esteetilisele välimusele on just Roto katuseaknad muutunud üheks eelistatumaks valikuks pööningute muutmisel eluruumideks.