Ärilinnak Ülemiste City läbis brändiuuenduse ning soovib oluliste arengute ja julgete plaanide lävepakul kasvada Eesti väravaks.
- Tulevikuvisioon Ülemiste Cityst.
„Ülemiste City loodi 16 aastat tagasi targa äri keskkonnaks, kus esikohal inimesed - meie oma talendid, keda täna on siin juba üle 13 000 rohkem kui 70 riigist,” selgitas Ülemiste Cityt arendava Mainor AS-i juhatuse esimees Kadi Pärnits. „See ei muutu. Soov oli ka kasvada Eesti majanduse veduriks. Ülemiste City ligi pool tuhat ettevõtet, kelle kogukäive on üle 2 miljardi euro, annavad kolmandiku Eesti IT-ekspordist ja loovad Eesti keskmisest ligi kaks korda kõrgemat lisandväärtust. Kõik see on meie mitmekesise kogukonna toodu ja loodu tulem.”
Seotud lood
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.