Porto Fracco suurarenduse juures pole veel paigas rahastamisskeem, ehituse peatöövõtja ega ka keskuse lõplik insenertehniline lahendus, kirjutab Postimees.
Ühe panga jaoks kujutab Porto Franco liiga suurt tükki, mistõttu peetakse läbirääkimisi kahe Eestis tegutseva pangaga sündikaatlaenu saamiseks. Ehituse peatöövõtja nime saab avaldada alles pärast lepingu sõlmimist, kirjutab
Postimees.Arenduse maksumus jaguneb nii, et krundi maksumus on 40 miljonit, ehitus kokku 110 miljonit ning arendus ja intressikulud jäävad 5–10 miljoni euro vahele.
Asjaajamise muudab kohmakaks Porto Franco suurus, mis Eesti mõistes paistab erakordne. Selleks et hakata ühest otsast töödega peale ning seejärel liikuda nii rahastamise kui ka projekteerimisega edasi, jagati monoliitsena seisnud maatükk suve hakul kolmeks kinnistuks.
Eesmärk on sama pangasündikaadiga ja ehituse peatöövõtjaga minna kuni lõpuni välja, et kompleks tervikuna ühekorraga välja arendada. Esimesena valmib ärimaja Navigator kõrvale kerkiv hoone, mis lähtub kogu keskuse ideest, mille kohaselt kaks esimest korrust jääb kaubandusele ja järgmised korrused büroodele.
Loe Porto Franco arendusest pikemalt
Postimehest.
Seotud lood
Auto parkimine ei pea olema keeruline ja aeganõudev protsess. Entringo pakub sujuvat ja mugavat parkimiskogemust, mis garanteerib kiire läbipääsu parklasse. Entringo on Hansabi välja töötatud piletivaba parkimis- ja läbipääsusüsteem, mis võimaldab kliendil parkimisalale pääseda ilma füüsilisel kujul piletit omamata. Süsteemi on sisse ehitatud numbrituvastus, mis parkimisloaga numbrimärki tuvastades automaatselt tõkkepuu avab. See võimaldab inimesel kiiresti ja takistusteta parkimisalale jõuda. Entringo lahendust saab kasutada ka läbipääsu kontrollimiseks. Seda on võimalik seadistada nii, et alale pääsevad vaid selleks volitatud isikud.