• 04.06.15, 11:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EY Aasta ettevõtja: parim ekspordiartikkel on usaldusväärsus

Eestit esindab maailma ühel suurejoonelisemal ettevõtjate konkursil Jüri Raidla, kelle sõnul võidab Eesti usaldust just professionaalse inimliku kontakti ja innovaatiliste lahendustega.
Jüri Raidla
  • Jüri Raidla Foto: Raul Mee
„Eesti riigi parim ekspordiartikkel, mida reklaamida, on usaldusväärsus,“ ütles EY Eesti Aasta Ettevõtja 2014 ja Raidla Ellex vanempartner Jüri Raidla. „Eesti ettevõtted on järjest enam partnerid rahvusvahelises koostöös, eksportides nõnda mitte ainult oma töö, toote ja teenuse kvaliteeti, vaid ärikeskkonna usaldusväärsust tervikuna, mis loob soodsa pinnase välisinvesteeringuteks," märkis Raidla.
Jüri Raidla sõnul on läbi aegade olnud Eesti usalduse aluseks kvaliteetne töö. „Professionaalne koostöökontakt – osata teha asju nii nagu seda rahvusvaheliselt oodatakse. Seda läbi professionaalsete teenuste ekspordi ja tipptasemel nõustamise, kuid mitte ainult,“ sõnas Jüri Raidla. „Läbi ükskõik millise koostöö ja asjaajamise nii era-, riigi- kui ka kolmanda sektori ettevõtete vahel ekspordime tegelikult juurde oma teadmisi, oskuseid ja usaldusväärsust, oma töö kvaliteeti."
EY Eesti Aasta Ettevõtja 2015 konkursile on oodatud kuni 10. augustini kandideerima ettevõtete omanikud või omanikest juhid, kelle ettevõtted on turul tegutsenud üle kolme aasta, kus töötab vähemalt 10 inimest ning mille 2014. aasta käive on alates 2 miljonist eurost.
Ernst & Young Baltic AS on Baltimaade juhtiv konsultatsiooni- ja audiitorbüroo.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.11.24, 18:01
Maailma suurim kaablitootja Prysmian keskendub aina enam täislahendustele
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele