Liigveega kimpus oleva Ruhnu lennuraja paar aastat tagasi valminud plastist kate võidakse lähiaastatel üles kiskuda ja kogu lennurada täies ulatuses ümber ehitada.
Kuressaare lennujaam tegi AS-le Tallinna Lennujaam ettepaneku küsida Euroopa Regionaalse Arengu Fondist raha Ruhnu lennuraja rekonstrueerimise uurimiseks, et muuta Ruhnu lennuvälja töö ilmastikuoludest vähem sõltuvaks, kirjutas Saarte Hääl.
Kuressaare lennujaama juhi Mati Tangu arvates Ruhnu lennuväljale asfaltkate ega betoonrada ei sobi, sest nende hooldamine on üsna keeruline ja kallis. Kõne alla võiks tulla murukattega rada, mille ehitamine ja materjalide üle mere transportimine võib maksma minna üle 50 miljoni krooni.
2008. aastal lõppenud rekonstrueerimistööde käigus kaeti Ruhnu lennuväli plastkärgedega, töö läks maksma ligi 5 miljonit krooni.
Seotud lood
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.