Ligi 95% oma toodangust eksportiva ja Wolf Groupi kuuluva Krimelte esimese kvartali müügikäive kasvas aastaga üle kolmandiku ning moodustas 118,5 miljonit krooni.
Aasta alguse positiivse kasvutrendi jätkumist prognoosib ettevõte ka teises kvartalis. Esimese kvartali tulemustele avaldasid positiivset mõju ekspordi- ja kodumaiste müügitulude kasv ning oluliselt stabiliseerunud olukord eksporditurgudel.
„Vaatamata pikale ja karmile talvele, mis lükkas edasi ehitushooaja alguse terves Euroopas, jäime esimese kvartali kasvunumbriga rahule. Stabiliseerunud olukord maailma eksporditurgudel annab lootust positiivse trendi jätkumiseks Krimelte müügis terveks eelseisvaks aastaks,“ rääkis Krimelte tegevdirektor Alar Salum.
Salumi sõnul on esimeses kvartalis kosunud müük kõikidel Krimelte turgudel. „Tegevuse laiendamine ning turuosa kasvatamine on meie jaoks alati olnud aktuaalne teema. Täna on rõõm tõdeda, et näiteks eelmisel aastal edukalt alustatud sisenemine Brasiilia turule kulgeb plaanipäraselt ning üllatavalt positiivsed on arengud ka Jaapanis ning veel mitmetel turgudel. Kalendriaasta teises pooles ootame aga positiivseid arenguid ennekõike Ukrainas, Bulgaarias ja Rumeenias,“ avaldas lootust Salum.
Balti riikide ja põhjala turule orienteeritud ning Tempsi kaubamärgi all, ventileeritavaid seinalahendusi pakkuva Wolf Groupi ettevõtte Impextra OÜ tegevjuht Tiit Arro prognoosib teises kvartalis renoveerimisturu elavnemist. „Põhjamaiselt karge talv tõi kindlasti paljudele siinsetele majaomanikele välja puudujäägid nende kodude soojustuslahendustes,“ rääkis Arro.
Mitmel korral aasta eksportööriks nimetatud Krimelte on Eesti päritolu Euroopa juhtiv ehitusvahtude ja vuugihermeetikute tootja. Lisaks Eesti tehasele on Krimeltel tootmine Venemaal ja Taanis. Krimelte ekspordigeograafia hõlmab teiste seas selliseid riike nagu Suurbritannia, Iirimaa, Norra, Rootsi, Soome, Rumeenia, Horvaatia, Hispaania, Saksamaa, Ukraina, Jaapan ja Venemaa.
Eelmise aasta sügisel otsustas Krimelte viia kõik müügi- ja tootmisega tegelevad grupi ettevõtted ühe katusbrändi, Wolf Group, alla. Wolf Group koondab kõiki Krimelte müügi- ja tootmisettevõtteid Eestis ning välismaal, samuti kaubamärke PENOSIL ja Tempsi.
Krimelte ettevõtete grupi 2009. aasta müügikäive oli 813 miljonit krooni ja tulumaksueelne kasum 64 miljonit krooni.
Seotud lood
Krimelte kuue kuu müügikäive kasvas üle 50%, moodustades 443 miljonit krooni.
Tänu oma kõrgele kvaliteedile, laiale lisavarustuse valikule, mugavale kasutusele ning esteetilisele välimusele on just Roto katuseaknad muutunud üheks eelistatumaks valikuks pööningute muutmisel eluruumideks.