Eesti Arhitektuurikeskus (EAK) kuulutas eile välja ideekonkursi keskusele meeldejääva ja tabava nime leidmiseks.
Konkursi eesmärk on leida Eesti Arhitektuurikeskusele meeldejääv ja lühike nimi, mis sobiks keskuse tegevusega ja oleks keskuse identiteedi loomise aluseks.
Nimeidee esitamise tähtaeg on 12. jaanuar 2009, võidutöö autorile on auhinnaks välja pandud 5000 krooni ja aastane tasuta sissepääs kõikidele Eesti Arhitektuurikeskuse üritustele, mis toimuvad Eestis.
Eesti Arhitektuurikeskuse missiooniks on kaasaegse Eesti arhitektuuri ja linnaehituse edendamine ja arendamine, arhitektuurialase teadlikkuse kasvatamine, erialase info kogumine, vahetamine, vahendamine ja levitamine nii kodu- kui välismaal.
EAK-i eesmärk on integreerida teadmine ja kompetents arhitektuurist paremini ühiskonnaga ning aidata kaasa arhitektuuriga seotud valdkondade arengutele ning uuendustele.
Seotud lood
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.