Mehikoorma sadamasse ehitatakse Pihkva turistide püüdmiseks piiri- ja tollipunkt, Emajõe veetee saab tänu Tartumaa omavalitsuste koostööle hulga uute paadisildade võrra rikkamaks.
Kui projekti peamine eesmärk on piirkonna vee- ja loodusturismi arendamine, siis koostöös Venemaaga võib liinil peagi liikuma hakata ka Pihkva turistilaev, vahendab Eesti Päevaleht.
Sadamate ja paadisildade arendaja on Tartumaa omavalitsuste liit, mille osapoolte loodud sihtasutuse Emajõe Jõeriik esindaja Viktor Nukka sõnul kulub projektile esialgsel hinnangul umbes 50 miljonit krooni.
Teiste seas kuuluvad Emajõe-Peipsi-Velikaja veeteele kavandatud rajatiste sekka Tartus asuva Sõpruse silla paadisild, kümme Väike-Turu paadisilda ja Vana-Ihaste paadisadam – Nukka sõnul on sildumiskohad mõeldud eelkõige väikepaatidele.
Seotud lood
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.