Esimese kampaania nädala jooksul alanesid
Luha 16 viimase 15 korteri hinnad kokku 1 286 660 krooni võrra.
Kampaania kodulehe statistika kohaselt on külastajate suurimateks huviobjektideks kõige suuremad korterid nr 74 ja 75, millede hindade muutus on ühtlasi kõige suurem, teatas Rime Kinnisvara.
Tabelis on välja toodud korteri (numbriga)hind kampaania alguses ning hind kampaaniaesimese nädala lõpuks ja hinnamuutus:
48 1 390 000.- 1 290 000.- 100 000.-55 1 590 000.- 1 506 665.- 83 335.-46 1 490 000.- 1 410 000.- 80 000.-57 1 490 000.- 1 423 335.- 66 665.-61 1 695 000.- 1 613 335.- 81 665.-63 1 490 000.- 1 440 000.- 50 000.-66 1 350 000.- 1 296 665.- 53 335.-67 1 550 000.- 1 483 335.- 66 665.-69 1 590 000.- 1 523 335.- 66 665.-71 1 670 000.- 1 596 665.- 73 335.-73 1 590 000.- 1 523 335.- 66 665.-74 3 190 000.- 2 990 000.- 200 000.-75 3 330 000.- 3 203 335.- 126 665.-78 2 195 000.- 2 093 335.- 101 665.-79 2 900 000.-2 830 000.-70 000.-
Luha 16 viimaste korteritega toimub nn Hollandi oksjoni stiilis kampaania, kus hinnad langevad seni, kuni leidub ostja. Kampaania algas 10.03.08.
Seotud lood
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.