• 22.11.07, 19:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Merko: hinnalangetus on parem kui mõni turundustrikk

Merko elamuehitusdivisjoni direktor Tiit Kuusik, selgitas aripaev.ee-le, et 3,5 miljoni kroonine hinnalangus oli trikk tähelepanu võitmiseks.
Merko elamuehitusdivisjoni direktor Tiit Kuusik: "Erinevate projektide puhul teevad ehitus- ja arendusfirmad erinevaid trikke, et tänases turusituatsioonis tähelepanu pälvida. Arvestades, et Sõpruse 29 projekti müük on meil praeguse turusituatsiooni juures suhteliselt hästi alanud (värskelt valminud hoones on enam kui 25% korteriomanditest müüdud), otsustasime antud projekti puhul, et ehk piisab meil klientide ja avalikkuse tähelepanu pälvimiseks mõnede korteriomandite hindade alandamisest ning nagu näha, see ka töötas."
Kinnisvaraarendaja Merko oma arendusel märkimisväärselt hinda alandanud. Merko eilne Sõpruse 29 korteritele tehtud hinnasoodustus oli keskmiselt 5.60% ehk kokku üle 3,5 miljoni krooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 17:01
Innovatsioon ehitussektoris: Ruukki LowCarbon toodetes on heitkoguseid kuni 70% vähem
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele