Hiljuti Rakveres suure hanke võitnud tee-ehitusfirma Inser Infra sihib pikemas plaanis võtta oma osa ka Rail Balticust, ütles ettevõtte üks osanik Keit Kokk.
TREV-2 taustaga värske ettevõtja sihib ka osa Rail Balticu ehitamistöödest. Pildil Tallinna–Tartu maantee ja Rail Balticu ristumiskoht Assakul, kus viis mullu mais töid läbi just TREV-2. Foto: Liis Treimann
"Näeme kindlasti oma osa ka Rail Balticus," ütles Kokk Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis. "Kohe põhitrassi peatöövõtjana vast oleks liialt optimistlik, aga näen, et tulevad mahud võiksid turul ära jaguneda ja meie kui väiksem projektijuhtimise ettevõte võiksime saada oma osa."
Majandus- ja taristuminister kinnitas ASi Saarte Liinid taristu arendamise investeeringute kava, millega suunatakse Rohuküla, Heltermaa, Ruhnu ja Kihnu sadamate arendamisse 13,5 miljonit eurot. Ehitustöid kaasrahastab Euroopa Liit.
Ärevam julgeolekupilt ja plahvatuslikult kasvanud kaitsekulud toovad leevendust ka jahenevale ehitusturule, kus kaitsevaldkonna tellimused paisuvad lähiaastail poole võrra ehk veerand miljardi euroni.
Garaažiuste ja teiste tõstanduste alla tekkivad külmasillad ning ilmastiku mõjul siseruumidesse sattuv sadevesi on aastaid olnud probleemiks paljudes tootmis-, tööstus- ja kaubandusettevõtetes. Lahenduseks on SOJLO®, mis pakub kaasaegseid energiatõhusaid külmasillavabasid uksekünniseid.