Autor: Ehitusuudised • 19. juuli 2024

Täna läheb kaubaks see, mis jääb neljast seinast väljapoole

Uusarenduste turul on konkurents tihe – ostjaid on vähem ja võitlus käib iga kliendi pärast. Uute projektide müügiseire aga näitab, et edukad pole ainult need, kes hinda alandavad, vaid ka kogemustega arendajad, kes on nn headel aegadel investeerinud projekti imagosse.
Foto: Andras Kralla

Pindi Kinnisvara müügipartner Peep Sooman ütles, et keerulisemates majandusoludes on loomulikult hind esimene argument, mis tehinguni viib. „Kui arendaja teeb kampaania -20%, siis viib see uue korteri hinna järelturu omadele juba liiga lähedale, et ostust loobuda. Paraku on sellise allahindlusega kogu projekti kasum kadunud ja seega on jätkusuutlikkusest asi kaugel“, sõnas Sooman.

Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Ehitusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Teeli RemmelgEhitusvaldkonna juhtTel: 51 23 770
Triin UibopuuEhitus ja kinnisvara konverentside programmijuhtTel: 51 990 655
Helen PaapsiReklaamimüügi projektijuhtTel: 5880 7785