Ühel heal päeval hakkasid küla taga keset paksu metsa masinad vurama. Üha rohkem ja tihemini keerutasid tolmu teedel, tehes põrgumüra. Sellist sagimist polnud siinkandis varem nähtudki.
Enne oli see üks ütlemata vaikne koht, ainult aeg-ajalt sõitis mõni auto mööda. Taamal oli maanteemüra küll kuulda, aga kui tuul puhus soodsas suunas, oli see tõepoolest üks taevaline tasane kant.
Ja siis järsku tassiti ja tassiti, pikad päevad, ning üha laiemaks ja kõrgemaks paisus mägi, nii et paistis üle puude juba kaugele kätte, ükskõik kummalt poolt vaatad. Külamehed viskasid nalja, et tea, kas suusamäge tehakse või mingit pommivarjendit.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üha enam on ehitussektori fookus tööprotsesside automatiseerimisel ja digitaliseerimisel, uute tehnoloogiate ja säästlike tööviiside kasutamisel. Väidan, et sellele pole andnud hoogu ei tervishoiu- ega julgeolekuriisist tekkinud turbulentne keskkond, vaid ehitussektor on tänuväärselt selle suuna võtnud juba kaua aega tagasi, kirjutab Rail Baltic Estonia tehnilise juhi kohusetäitja Rašid Pulatov.
Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet (TTJA) väljastas täna ehitusloa Rail Balticu raudteeliini ehitamiseks Kohila lõigul.
Sobivate ehitusmaterjalide valik on Rail Baltica puhul keeruline, kuid oluline küsimus. Meid muu Euroopaga ühendavat raudteed arendava Rail Baltic Estonia juures töötavad igapäevaselt materjalide valdkonnaga kolm oma ala tipp-spetsialisti.
Rail Balticu Ülemiste raudteetaristu ehitushanke võitja GRK lubas töö teistest pakkujatest kolmandiku võrra odavamalt valmis teha. Konkurent vaidlustas edukalt pakkumise, kuid Rail Baltic Estonia kuulutas võitjaks ikkagi GRK.
Esindus Tallinnas Teemeistri tänaval ja ladu Riias teevad koostööpartneritel Anstarilt kvaliteetsete toodete tellimise kordi lihtsamaks.