Tapa vallavalitsus on edukalt läbinud hanke protsessi Tapa ujula ja spordi- ning vabaajakeskuse ehitustöödeks. Hanke eesmärk on rajada kogukonna vajadusi arvestav modernne ujula ja vabaajakeskus, mis pakub spordivõimalusi nii kohalikele elanikele kui ka riigi kaitseinvesteeringute vajadustele.
Kui volikogu oma nõusoleku annab, on arendajal alates lepingu sõlmimisest aega 30 kuud. Tõenäoliselt püütakse aga spordi- ja vabaajakeskus kiiremini valmis saada. Foto: Eskiis
Tapa vallavolikogu andis 13. juunil 2024 vallavalitsusele volitused viia läbi riigihange „Ujulaga spordi- ja vabaajakeskuse ehitustööde kontsessioon" ja andis nõusoleku kontsessioonilepingu sõlmimiseks 20 aastaks, kirjutasid Lääne-Virumaa Uudised.
Eesti Raudtee on toimetamas Tapa–Tartu raudtee elektrifitseerimise töödega ning nüüd alustab töödega ka Narva suunas. Mõlemad lepingud sõlmiti AS-iga GRK Eesti.
Riigi poolt on eesmärgiks seatud Tapa–Tartu raudteeliini elektrifitseerimine ning piirkiiruse tõstmine kuni 160 km/h. Eesmärgi saavutamiseks on vaja teostada kapitaalremont Kiltsi–Rakke–Vägeva raudtee 17,62 km pikkusel lõigul ning Kiltsi ja Rakke raudteejaamades.
12. novembril varistab transpordiamet koos kaitseväega Tallinna−Pärnu−Ikla maantee Kanama viadukti. Varistamise raames toimuvad lõhketööd, mis ümberkaudsetele elanikele ohtu ei kujuta. Rekonstrueerimistööde teostaja GRK Eesti plaanib liikluse Tallinna−Pärnu−Ikla maanteel taastada järgmiseks hommikuks.
Kui räägitakse tööstuse energiavajadusest, energiajulgeolekust või toidujulgeolekust, siis tundub, et räägitaks vaid gaasist, CNG-st või äärmisel juhul LPG-st. See on nii ilmselge valik, et tavaliselt ei vaevuta millelegi muule mõtlemagi.