• 13.01.23, 10:36

Kui palju 2+2 teid on Eestis juurde vaja?

Eestis on viimase ajal hoogustunud arutelu, kas meil on ikka piisavalt raha ja maavarasid neljarealiste maanteede väljaehitamiseks, kuid esmalt tuleb aru saada, miks ja millises mahus neid on üldse juurde vaja.
T-Konsult OÜ juht Ain Kendra väidab, et 2+2 on juurde vaja, kuid hästi läbimõeldud tingimustel.
  • T-Konsult OÜ juht Ain Kendra väidab, et 2+2 on juurde vaja, kuid hästi läbimõeldud tingimustel. Foto: Raul Mee
Kui eeldada, et raudteevõrk on piisav ja katab meie transpordivajadused põhisuundades, võiks sellega kaasneda autoliikluse kahanemine. Kuid kui vaadata, kus liiklussagedused on kõrged, siis on eeskätt tegemist linnalähedaste piirkondadega ja valglinnastumisega. Valglinnastumise üks mootor on ka maksusüsteem – vald saab oma sissetuleku üksikisiku tulumaksust, mitte ettevõtlusest. Seetõttu ei teki ka piisavalt töökohti ning inimesed jäävadki pendeldama. Võiks ju arvata, et soodustama peaks arendust piirkonnas, kus on korralik ühistranspordiühendus. Kuid tundub, et valdadel pole selleks huvi, võimekust või ka võimalust.

Seotud lood

Uudised
  • 21.04.22, 14:40
Kuidas sõda mõjutab Rail Balticu projekti ja Eesti teedeehitajat?
Ärevate sõjauudiste taustal võib õigustatult küsida, ka Rail Baltica muutub julgeolekuprojektiks ja kas Eesti teedeehitajad saavad oma oskustega võimaluse minna Ukrainas teedevõrku taastama? Neid aktuaalseid teemasid avab volitatud teedeinsener Ain Kendra.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.03.25, 10:47
Kuidas lahendada garaažiuste külmasildade probleemid?
Garaažiuste ja teiste tõstanduste alla tekkivad külmasillad ning ilmastiku mõjul siseruumidesse sattuv sadevesi on aastaid olnud probleemiks paljudes tootmis-, tööstus- ja kaubandusettevõtetes. Lahenduseks on SOJLO®, mis pakub kaasaegseid energiatõhusaid külmasillavabasid uksekünniseid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele