• 28.01.22, 09:02

Transpordiamet: praegune rahastus ei võimalda maanteid säilitada, arendamisest rääkimata

Kui teehoiukava põhimõte on esiteks säilitada ja alles seejärel arendada, siis praeguse rahastusega ei ole võimalik maanteid isegi vajalikul tasemel säilitada, arendamisest rääkimata. Samas on ka rahastus uute maanteede ehituseks Euroopa Liidust otsa saamas, tunnistas Transpordiameti osakonnajuht Jaan Tarmak Taristuehituse konverentsil.
Transpordiameti osakonnajuht Jaan Tarmak ütles Taristuehituse konverentsil, et 2025. aastal on oodata maanteede rahastuse osas tugevat langust.
  • Transpordiameti osakonnajuht Jaan Tarmak ütles Taristuehituse konverentsil, et 2025. aastal on oodata maanteede rahastuse osas tugevat langust.
Jaan Tarmaki laual Transpordiametis on erinevaid ideid, kuidas Eestis võiks teid ehitada ja milline võiks meie taristu üldisemalt olla, aga paraku saab sageli takistuseks raha. “Lähtume sellest, kui palju on riigieelarves võimalusi, et arendada uut teede taristut.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.03.25, 15:23
Rekonstrueerimistoetus paneb ühistuid hoone fassaadile mõtlema – millist lahendust eelistada?
KredExi rekonstrueerimistoetus aastateks 2022–2027 on suunatud korterelamute terviklikule rekonstrueerimisele, et parandada hoonete energiatõhusust, pikendada nende eluiga ning soodustada taastuvenergia kasutuselevõttu. Vahel jääb aga ühistu liikmetel või arhitektil otsuse tegemisel puudu kogemustest ja teadmistest, millist fassaadilahendust oleks mõistlik eelistada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele