• 04.10.19, 09:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mida me saame Läti PPP-projektidest õppida?

Maanteede erasektoriga kahasse valmis ehitamise plaanimisel tuuakse meil eeskujuks Läti Kekava ümbersõitu, kust võiks lisaks eelarve tasakaalu reeglitele võtta kaasa veel ühe teadmise: sellised projektid võtavad väga kaua aega.
"Kas PPP-projektides riske on? Ma ärkan iga hommik üles ja avastan uue ohukoha," ütles Läti maanteeameti juhatuse liige Mārtiņš Lazdovskis.
  • "Kas PPP-projektides riske on? Ma ärkan iga hommik üles ja avastan uue ohukoha," ütles Läti maanteeameti juhatuse liige Mārtiņš Lazdovskis. Foto: Johan-Paul Hion
Riia külje alla Riia–Vilniuse maantee algusse plaanitav Kekava teelõik torkab lähiümbrusest silma ühe eripäraga, mis selle ka Eesti valitsusele meelepäraseks näiteks on teinud: neil õnnestus avaliku ja erasektori koostöös (PPP) ehitatava teelõigu jaoks saada Eurostatilt kinnitus, et tulevase lepingu projekti põhjal jääb ehitus avaliku sektori bilansist välja ja riigieelarve tasakaalu ei mõjuta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 17:01
Innovatsioon ehitussektoris: Ruukki LowCarbon toodetes on heitkoguseid kuni 70% vähem
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele