Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tartu maantee järgmised lõigud tulevad ehitusse 2023
Kui Tartu–Tallinn maantee Mäo teelõik valmis saab, siis on järgmisi ehitusi Põltsamaal ja Mäekülas oodata viie aasta pärast.
Tallinna–Tartu maantee Kose–Mäo vahelise neljarajalise maanteelõigu ehitustööd. Foto: Postimees/Scanpix
Minister Taavi Aas ütles riigikogu infotunnis, et Tallinna–Tartu maanteel on projekteerimisel või ettevalmistamisel Mäeküla ümbersõit ja Põltsamaa ümbersõit. Praeguse plaani kohaselt jätkub neljarajaliste teelõikude ehitus aastatel 2023–2024.
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.