Pühapäeva, 8. septembri hilisõhtust saavad Tallinnas liiklejad hakata sõitma mööda värsket Reidi tee lõiku, mis viib sadamast Russalka ristmikule.
- Reidi tee uus liiklusskeem. Foto: Tallinna linnavalitsus
„See on mõnes mõttes ajalooline hetk, sest tähistab esimese lõigu avamist liiklusele aasta lõpul valmival Reidi teel. See on Pikksilma tänava ja Reidi tee ristmikult kuni Narva maanteeni kulgev Reidi tee lõik, mis avatakse liiklusele pühapäeva õhtul kell 22. Liiklus sel lõigul on ühesuunaline, suunaga Russalka ristmiku poole ja sealt edasi nii Lasnamäele kui Piritale,“ selgitas Kesklinna vanem Vladimir Svet.
Pane tähele!
29. oktoobril toimub Tallinna Teletornis Ehitusuudiste korraldatud Taristuehituse konverents 2019.
Konverentsile ootame kõiki, kes soovivad head ülevaadet arengutest, prognoosidest ja ootustest 2020. aastaks taristuehituse turul.
Reidi tee ehitusest kõneleb konverentsil Verston Ehituse hankespetsialist Ragnar Kangro. Vaata kogu kava ja pane ennast kirja
SIIN.Lisaks on sõidukijuhtidel kasulik meeles pidada, et Reidi tee ehitusega seoses suletakse esmaspäeva, 9. septembri hommikuse ja õhtuse tipptunni vahelisel ajal Uus-Sadama ja Reidi tee ristmik asfalteerimiseks. Liiklus taastatakse õhtuseks tipptunniks.
Samal õhtul muutub Uus-Sadama tänav Tuukri tänavast kuni Uus-Sadama 19 ühesuunaliseks suunaga sadamasse. Samuti suletakse Petrooleumi tänav alates D-terminali sissepääsust kuni Tuukri tänavani. Seega pääseb sadamast välja nii Reidi tee vastse lõigu kaudu kui ka Lootsi tänava kaudu, mis avatakse 5. septembril. Sadamasse saab sõita Lootsi tänava kaudu ja samuti ühesuunaliseks muutuva Uus-Sadama tänava kaudu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.