Tänasest algasid ehitustööd Tallinna–Rannamõisa–Kloogaranna tee kilomeetritel 2,6–4,1. Liiklusohutuse parandamise ja läbilaskvuse suurendamise huvides ehitatakse maanteelõik neljarajaliseks koos ristmike ümberehituse ja liikluskorralduse muudatustega.
Ehitatav teelõik tuleb kogu ulatuses eraldatud sõidusuundadega, kus parempoolne Tallinn-Rannamõisa sõidusuund järgib olemasolevat trassi. Rannamõisa-Tallinn sõidusuuna trass on projekteeritud oleva tee kõrvale uuele muldele. Vana-Rannamõisa tee ja Rannamõisa tee t-kujuline ristmik suletakse praeguses asukohas. Selle asemele on projekteeritud Rannamõisa teele turboringristmik ligikaudu 200 m Tallinna suunas. Vasakul pool Rannamõisa teed kulgev olemasolev jalgratta- ja jalgtee õgvendatakse likvideeritava tankla asukohas. Olemasolevale jalgrattateele rajatakse uued ühendused projekteeritud bussipeatuste ja teeületuskohtadega. Paremale poole Rannamõisa teed on projekteeritud uued jalgtee lõigud projekteeritud bussipeatustest teeületuskohtadeni, teatas Maanteeamet.
Maanteeamet põhjendab ümberehituste vajadust sellega, et praegune liikluskeskkond ei ole piisavalt ohutu: tipptundidel on jalakäijatel raskendatud sõidutee ületamine ning samuti sõidukite pealesõit maanteele ja vasakpöörete sooritamine maanteelt. Samuti pole olemasolevad ristmikud piisava läbilaskevõimega.
Ehitustöid teostab AS TREF Nord ja omanikujärelevalvet Lindvill OÜ. Projekteerija oli OÜ Reaalprojekt. Ehitustööde maksumus on 2,8 miljonit eurot ning tööd kestavad vähemalt kuus kuud: esialgse plaani järgi kuni jaanuari lõpuni järgmisel aastal.
Lisaks rekonstrueeritakse tehnovõrke - objekti raames ehitab Tallinna Vesi Künka tee 1 ja Toomapere tänav T1 vahelise reoveekanalisatsiooni survetorustiku ning Aurorae OÜ Künka tee 1 ja Toomapere tänav T1 vahelise veetorustiku.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui räägitakse tööstuse energiavajadusest, energiajulgeolekust või toidujulgeolekust, siis tundub, et räägitaks vaid gaasist, CNG-st või äärmisel juhul LPG-st. See on nii ilmselge valik, et tavaliselt ei vaevuta millelegi muule mõtlemagi.