• 26.04.19, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nordecon rekonstrueerib Missokülä-Hindsa teelõigu

Nordecon ja Maanteeamet sõlmisid lepingu põhimaantee nr 7 Riia-Pihkva Missokülä-Hindsa lõigu km 209,2 –216,9 ja Misso aleviku vahelise 2-kilomeetrise lõigu rekonstrueerimiseks. Tööde maksumus on 5,7 miljonit eurot, hinnale lisandub käibemaks.
Pro Kapitali tütarfirma Tallinna Moekombinaat alustas endise Tallinna Lihakombinaadi krundil kaubandus- ja meelelahutuskeskuse ehitust. Ehitust viib läbi firma Nordecon
  • Pro Kapitali tütarfirma Tallinna Moekombinaat alustas endise Tallinna Lihakombinaadi krundil kaubandus- ja meelelahutuskeskuse ehitust. Ehitust viib läbi firma Nordecon Foto: Raul Mee
Eesti teedevõrgu arendamisel on Maanteeamet võtnud selgeks suunaks teede ohutumaks ning liiklejatele turvalisemaks muutmise,“ ütles Nordecon ASi juhatuse liige Ando Voogma. „Ka Missokülä-Hindsa lõigu ja Misso aleviku vahelise lõigu rekonstrueerimistöödega muutub teekate sujuvamaks ning teeäärse võsa eemaldamisega suureneb külgnähtavus. Ristmikele ehitatakse ohutussaared ning ka Misso alevikku sissesõidusuundadele ehitatakse ohutussaared liikluse rahustamiseks.“
„Leping hõlmab lisaks põhimaantee nr 7 Riia-Pihkva Missokülä-Hindsa ja Misso alveviku lõikudele ka põhimaantee nr 2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa km 268,588–274,955 katte taastusremonti ja lisaks likvideeritakse kaks liiklusohtlikku kohta: kõrvalmaanteel Kööpa-Obinitsa-Petseri km 9,6-9,7 Otsa küla suunamuute šikaani abil ja ehitatakse ümber Võru-Põlva km 0,882 asuva Võrumõisa ristmik,“ sõnas teedeehituse direktor Ain Pähkel. „Missokülä-Hindsa ehituse ajal kasutatakse ajutist liikluskorraldust ning nii sõiduautodel kui ka jalakäijatel tuleb jälgida ajutise liikluskorralduse märke.“
Ehituse käigus remonditakse tee muldkeha, ehitatakse uus dreenkiht, kaevatakse ja puhastatakse kraavid, remonditakse vanad ja ehitatakse uued truubid. Uueks teekatteks on kahekihiline asfaltbetoonkate kompleksstabiliseeritud alusel. Misso aleviku lõik valgustatakse. Rajatakse 1,5 km ulatuses jalg- ja jalgrattateid ning rekonstrueeritakse Misso parkla. Paigaldatakse uued liikluskorraldusvahendid, rekonstrueeritakse bussipeatused, tee 2 ristmik kanaliseeritakse tõstetud liiklussaarte abil.
Missokülä-Hindsa ehitustööd kestavad 7 kuud, ehitus algab 2019. aasta aprillis ja valmib 2019. aasta novembris. Peaprojekteerija on Skepast&Puhkim OÜ.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.02.25, 09:41
Kas tööstusel on valikut?
Kui räägitakse tööstuse energiavajadusest, energiajulgeolekust või toidujulgeolekust, siis tundub, et räägitaks vaid gaasist, CNG-st või äärmisel juhul LPG-st. See on nii ilmselge valik, et tavaliselt ei vaevuta millelegi muule mõtlemagi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele