Rail Baltic Estonia kuulutas välja hanke, et selgitada välja otstarbekaim strateegia ehitushangete läbiviimiseks ja ehitustöö korraldamiseks.
- Anvar Salomets Foto: Raul Mee
“Rail Baltica on suurim taristuehitusobjekt, mida Eestisse on kunagi kavandatud ning sellise mastaabiga projekti korral on ehitustööde oskuslik ja sujuv korraldamine määrava tähtsusega,” lausus Rail Baltic Estonia tehniline juht Anvar Salomets. “Seetõttu otsimegi hankega parimaid selle ala spetsialiste, et leida kiire raudteeühenduse ehitamiseks Eestis optimaalseim – kiireim ja tellijale parimat tulemust andev – hankestrateegia.”
Salometsa sõnul on värske hanke eesmärk saada Rail Baltica projekti täielik hankestrateegia, mis muuhulgas näitab seda, mitmes osas ja mitme eraldi hanke raames tuleks ehitustöövõttu ja seonduvaid tegevusi hankida.
Kõrvuti strateegia koostamisega on hankes sätestatud võimalus tellida detailsem ehitustööde korraldamise kava, mis kaardistab hangete eeldatavad mahud ja kaasnevad riskid, et tagada mõistlik konkurents ja adekvaatsed hinnapakkumised. “See teenib ühtlasi ka meie jaoks väga olulist eesmärki kaasata hangetesse kohalikke ettevõtteid, eelistada kõige keskkonnasõbralikumaid lahendusi ning kasutada võimalikult säästvalt kohalikke maavarasid,“ selgitas Salomets.
Pakkumised Rail Baltica ehitamise hankimise kontseptsiooni koostamiseks tuleb esitada 20. detsembriks.
Seotud lood
Auto parkimine ei pea olema keeruline ja aeganõudev protsess. Entringo pakub sujuvat ja mugavat parkimiskogemust, mis garanteerib kiire läbipääsu parklasse. Entringo on Hansabi välja töötatud piletivaba parkimis- ja läbipääsusüsteem, mis võimaldab kliendil parkimisalale pääseda ilma füüsilisel kujul piletit omamata. Süsteemi on sisse ehitatud numbrituvastus, mis parkimisloaga numbrimärki tuvastades automaatselt tõkkepuu avab. See võimaldab inimesel kiiresti ja takistusteta parkimisalale jõuda. Entringo lahendust saab kasutada ka läbipääsu kontrollimiseks. Seda on võimalik seadistada nii, et alale pääsevad vaid selleks volitatud isikud.