Lõpusirgele jõudis 19kilomeetrine osa ligi 24 mln eurosest rööbasteede remondiprojektist, mille käigus toimus tänavu raudteeehitus Tallinn-Paldiski ja Keila-Riisipere suunal.
Ehitustööde käigus rekonstrueeriti põhjalikult Laagri ja Keila ning Klooga-Paldiski vahelised lõigud. Tööd toimusid ka Paldiski, Vasalemma ning Riisipere jaamades. Viimases jätkuvad järgmisel aastal raudteetööd Turba poolses otsas, et valmistada ette Riisipere-Turba raudteeliini rajamist.
Kapitaalremondi käigus vahetati välja kogu raudtee pealisehitis ehk ballast, rööpad ja liiprid. Vajadusel laiendati muldkeha ning suurendati selle kandevõimet. Töölõikudele jäävad ülesõidud remonditi. See võimaldab rongidel nüüd kihutada 120kilomeetrise tunnikiirusega, avaldas Eesti Raudtee.
Ehitustööd raudteel jätkuvad tuleva aasta aprillis. Remonditöid viivad läbi hanke võitnud GRK Infra ja GoTrack. Kui tänavu tehti korda 19 kilomeetrit, siis plaan näeb kapitaalremontida kokku 42 kilomeetrit raudteed.
Lääne-Harju raudteede suurremont on kavas lõpetada 2019. aasta sügisel, kuid liiklusjuhtimissüsteemide uuendamine jätkub aastani 2021. Samal aastal on plaanis ka Balti jaama laiendustööd.
Rööbasteede remondiprojekti rahastatakse Euroopa Ühtekuuluvusfondist kogumahus 23,7 mln eurot, millest riigi kaasrahastuse määr on 85%.
Seotud lood
Ehitusvaldkonnas leidub ohtralt töid, mis nõuavad spetsiaalseid teadmisi ja kogemusi, kuid on ka selliseid, millega saavad hea tahtmise ja soovi korral hakkama kõik. Värvimine ongi just üks neist ettevõtmistest, kus vaja pealehakkamist ning töökat kätepaari, kvaliteetseid värve, häid maalritarbeid ning õigeid töövõtteid.