Jaanuaris piduliku klaaside kokkulöömisega avalikustatud Rail Garanti terminali ehitus on tänaseks seiskunud. Erinevad osapooled annavad projekti toppamisele erinevaid põhjendusi.
Jaanuaris väljakäidud plaanide järgi rajab Venemaa tööstuskauba raudteevedude liider Muuga sadamasse konteinerterminali, investeerides sinna 60 miljonit eurot. Tegemist oleks viimase aja ühe suurema Venemaalt pärit investeeringuga Eestisse.
Tallinna Sadama juhatuse esimees Ain Kaljurand kinnitas, et praegu Muuga sadamas tõesti ehitustegevust ei toimu ning tõi põhjuseks vaidluse riigikohtus. Nimelt on sadamas töötav operaator AS Transiidikeskus „vaidlustanud kõik, mida vähegi sai, ja jõudnud nüüdseks riigikohtusse”. See on Kaljuranna sõnul põhjuseks, miks Rail Garant on otsustanud aja maha võtta ja ootab kohtuotsust.
Tallinna Sadama kommertsjuht Erik Ringmaa ütles aga hoopis, et ehitustööde peatamine ei ole kuidagi seotud antud kohtuasjaga. „Sadama andmetel on ehitustööd peatatud, kuna operaator otsustas muuta ehitatava terminali projekti,” põhjendas ta ning jättis kommenteerimata Kaljuranna öeldu.
Kuidas Rail Garant ise oma Eesti-suunalisi plaane kommenteerib ning mis saaks siis, kui plaan jääks üldse teostamata, loe tänasest Äripäeva paberlehest.
Seotud lood
Elektrituru kaootilisus ja hindade ettearvamatu liikumine ei ole täna enam kellelegi üllatuseks. Küll aga võib uudisena tulla, et energiatootmist ja -tarbimist targalt juhtides saavad kodukasutajad hoida kokku suure rahasumma, teenida lisaraha ning enda päikesepargile tehtud investeeringute tasuvusaega kordades lühendada.