RE/MAX Professionalsi juhatuse esimees Leanika Klaassen ütles Äripäeva müügikonverentsil, et kinnisvaramaakler, kes teeb kliendile rohkem, kui temalt oodatakse, müüb teistest rohkem.
"Meie firma eesmärk on kliendi ootuse ületamine ja eluaegse kliendi loomine," märkis Klaassen. Ta tõi näite, et nende firma maakler nimega Elen läks omal algatusel kliendi eest linnavalitsusse ning kutsus tema heaks kokku ka korteriühistu koosoleku. See avaldas kliendile väga muljet ning ta ostiski korteri tema vahendusel. See ei olnud veel kõik, notari juures tegi Elen veel ka ostjale ja müüjale kingitused.
Klaassen lisas, et RE/MAX Professionalsi müügipartnerid ei lähe kunagi kliendiga kohtuma plätudes, lühikeste pükste ja padjanäoga.
"Eesti kinnisvaraturul on veel väga lihtne inimeste ootusi ületada, sest inimestel ei ole seni maakleritele mingeid ootusi olnudki," möönis naine.
Klaassen rääkis, et temal tekkis idee RE/MAX Professionals Eesti turule tuua 2007. aastal, mil ta leidis selle ettevõtte Leedu kinnisvaramessilt. Siis tuli tal käia Ameerikas RE/MAX Professionalsi peakontoris enda kandidaati tutvustamas ja ta sobis. RE/MAX Professionals tuli Eesti turule 2008. aasta alguses ning kõik sugulased ja tuttavad kinnitasid Klaassenile, et sa ei ole normaalne. Vaata, mis Eesti kinnisvarasektoris praegu toimub. Kõik pakivad pigem asju kokku. "Aga ma ei võtnu neid kuulda ja selle aasta lõpuks loodame me kasvada kaks korda," lisas ta.
Klaassen möönis, et tema ei pea ennast ka Eesti mõistes n-ö bossiks, vaid pigem teiste inimeste karjääriarendajaks. Ta lisas, et teeb ise ka siiani meeleldi edasi kinnisvaratehinguid, et tema töötajad ei saaks talle kunagi öelda: "Millest sa räägid, Leanika? Sa ise ju ei müü".
RE/MAX Professionals pöörab enim tähelepanu inimeste koolitustele. "Olen seni ainuke Balti riikides, kes on USAst siia toonud sealse koolituse litsentsi nimega "100 päevaga edukaks," ütles juht. Tema sõnul on oluline osa müügipartnerite elus ka konverentsidel ja koolitustel käimine. "Kui õpite konverentsil kas või ühe asja, mida oma äris edukalt rakendada, siis on konverentsi hind ennast ära tasunud," kommenteeris Klaassen. Ta lisas, et oluline on veel nende firma puhul ka müügipartnerite näopildi lisamine visiitkaardile. "Kui inimene julgeb oma näo välja panna, siis võtad ka enesele vastutuse selle eest, mida sa teed".
Klaassen lisas, et Eestis tegutsevatest kinnisvarafirmadest on temale enne oma firma rajamist eeskujuks olnud Pindi Kinnisvara, kuhu inimesed tahavad esmaspäeva hommikul rõõmsal näol tööle minna.
Seotud lood
Tänu oma kõrgele kvaliteedile, laiale lisavarustuse valikule, mugavale kasutusele ning esteetilisele välimusele on just Roto katuseaknad muutunud üheks eelistatumaks valikuks pööningute muutmisel eluruumideks.