Eelmisel nädalal alanud suured sooduskampaaniad viitavad ehituskaupluste olelusvõitlusele, sest aasta pärast võivad neist mõned olla turul kadunud.
"Seda, et mõni äri uksed sulgeb, küll välistada ei saa," kinnitas 20protsendilist allahindluskampaaniat alustanud K-Rauta juht Alo Ivask Postimehele ning lisas, et kõigile enam lähema poole aasta perspektiivis ruumi ei jätku.
"Kauplused opereerivad nulli ümber ning on ellujäämise küsimus, kes saab endale seda kauem lubada," tunnistas Ivask ja märkis , et "kes ei saa, need hävivadki, sest pikalt selline asi jätkusuutlik pole, kauplustel on siiski ka omad ülalpidamiskulud."
Key Ehituskaupade ostu-müügijuhi Kaire Liivi sõnul on tänavused allahindlused suuremad kui varasematel aastatel. Tema sõnul oodatakse ärevalt sügist, kui ehituskaupade müük on alati langenud ning pered seisavad laste koolisaatmise tõttu silmitsi muude suurte kulutustega.
Seotud lood
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.