• 15.06.09, 09:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ehituskauplustes enneolematud allahindlused

Eelmisel nädalal alanud suured soodus­kampaaniad viitavad ehituskaupluste olelusvõitlusele, sest aasta pärast võivad neist mõned olla turul kadunud.
"Seda, et mõni äri uksed sulgeb, küll välistada ei saa," kinnitas 20protsendilist allahindluskampaaniat alustanud K-Rauta juht Alo Ivask Postimehele ning lisas, et kõigile enam lähema poole aasta perspektiivis ruumi ei jätku.
"Kauplused opereerivad nulli ümber ning on ellujäämise küsimus, kes saab endale seda kauem lubada," tunnistas Ivask ja märkis , et "kes ei saa, need hävivadki, sest pikalt selline asi jätkusuutlik pole, kauplustel on siiski ka omad ülalpidamiskulud."
Key Ehituskaupade ostu-müügijuhi Kaire Liivi sõnul on tänavused allahindlused suuremad kui varasematel aastatel. Tema sõnul oodatakse ärevalt sügist, kui ehituskaupade müük on alati langenud ning pered seisavad laste koolisaatmise tõttu silmitsi muude suurte kulutustega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 17:01
Innovatsioon ehitussektoris: Ruukki LowCarbon toodetes on heitkoguseid kuni 70% vähem
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele