• 08.06.09, 18:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ööklubide omanikud ootavad ostupakkumisi

Nii mõnedki tuntud ööklubide omanikud on valmis oma varast mõistliku hinna eest loobuma, kuna kiirelt vähenenud tarbijaskond paneb kahtluse alla meelelahutusäri jätkusuutlikkuse, kirjutab Pindi Kinnisvara äripindade vanemspetsialist Rein Ruusmann.
Viimaste kuude jooksul on ööklubide sissetulekud kiirelt vähenenud, sest üks esimesi  kokkuhoiuallikaid on meelelahutus ning ka varem avaldatud uuringute kohaselt on eestlane pidu hakanud pidama pigem kodus, kui restoranides või ööklubides. Meelelahutussektor on sel kevadel, mil tarbijate kindlustunne rekordiliselt madalal, väga järsult kannatada saanud.
Isegi kui klientide arv ei olegi drastiliselt langenud, on probleemiks nende lühem ööklubis viibimise aeg ja sellest tulenevalt ka väiksem tarbimine. Ööklubide ukseesistele jäetud alkoholipudelid annavad tunnistust kokkuhoiupoliitikast, mida potentsiaalsed kunded viljelevad: õhtune jooginorm manustada vahetult enne ööklubisse sisenemist ning klubisiseselt tarbitakse võimalikult vähe.
Pakkumises olevate ööklubide hinnad jäävad vahemikku 3-5 miljonit krooni. Et iga ööklubi käibe- ja kliendistruktuur on erinev, võib mõni olla hetkel ülehinnatud, ent mõni pikemas perspektiivis kindlasti mitte. Ööklubide jaoks on lisaks kehvadele kevadkuudele tulemas ka iga-aastane suvine mõõnaperiood, seetõttu on enamus klubiomanikke valmis hinna osas tõsiseid läbirääkimisi pidama. Igal juhul on selge, et meelelahutusäridesse pikaajaliselt investeerida soovijate jaoks on ülisoodne aeg turule sisenemiseks.

Seotud lood

Uudised
  • 26.05.09, 19:18
3 miljoni eest saab Vanalinnas ööklubi pidada
1Partner Kinnisvara vahendusel müüakse Tallinna Vanalinnas Müürivahe tänaval ööklubi 360°.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 17:01
Innovatsioon ehitussektoris: Ruukki LowCarbon toodetes on heitkoguseid kuni 70% vähem
SSAB kontserni tütarettevõte Ruukki Construction käivitas uue tootegrupi Ruukki® LowCarbon, mille eesmärk on täita üha karmimaid keskkonnanõudeid ja rahuldada klientide vajadust vähendada ehitatavate hoonete elutsükli jooksul tekkivaid heitkoguseid. Tootegrupi esimesteks toodeteks on LowCarbon sändvitšpaneelid, LowCarbon fassaadikassetid ja katuseprofiil Ruukki® Classic LowCarbon, mille heitkogused on 50-70% väiksemad kui analoogsetel standardsetel toodetel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele