Eile hommikul peatas Lääne teedekeskus materjaliveo Tarva karjäärist, et säästa nelja kilomeetri pikkust teelõiku, mis ühendab OÜ Kivikanduri hallatavat dolokivimaardlat Pärnu-Lihula maanteega.
Teega seotud probleemid häirivad ka kohalike inimeste igapäevast elu, kuna killustikku vedavad kallurid keerutavad kuivaga tolmu üles, kirjutab Pärnu Postimees.
Harjumaal Harkus registreeritud OÜ Kivikandurile on väljastatud maavara kaevandamise luba, mille alusel algas Tarva dolokivikarjäärist hoogne materjalivedu Virtsu sadama laiendusele.
Männiku naabertalu peremees ja Koonga vallavolikogu liige Targo Pikkmets ütles maanteeameti infole tuginedes teadvat, et nüüd sõidab Tarva teed päevas niisama palju autosid kui varem aastaga, mistõttu tee ei pea koormusele vastu.
Teedekeskus kehtesta teelõigule 3. juunist ajutise kiiruspiirangu 70 kilomeetrit tunnis, Kivikanduril on kohustus teelõik kapitaalselt remontida ja tolmuvabakatte alla viia.
Seotud lood
Ehitusvaldkonnas leidub ohtralt töid, mis nõuavad spetsiaalseid teadmisi ja kogemusi, kuid on ka selliseid, millega saavad hea tahtmise ja soovi korral hakkama kõik. Värvimine ongi just üks neist ettevõtmistest, kus vaja pealehakkamist ning töökat kätepaari, kvaliteetseid värve, häid maalritarbeid ning õigeid töövõtteid.