Austraalia kinnisvaraguru Peter J Daniels
paljastas muu hulgas Uus Maa seminaril mõned oma müüginipid ja ennustas, et
varsti elavneb kinnisvaraturg taas.
Reklaam ei müü objekti, vaid meelitab ostjaid. Suur reklaam ei pruugi tingimata rohkem vastuseid saada. „Inimesed, kes tõesti tahavad kinnisvara osta, loevad kõik kuulutused läbi,“ on Austraalia kinnisvaraguru veendunud.
„Kuidas mul õnnestus saada müüki rohkem maju kui kellelgi teisel? Ma jalutasin piirkonnas, kust ma otsisin müügikõlblikku kinnisvara ja kui ma nägin kedagi muru niitmas või jalutamas siis ma astusin ligi ja küsisin: „Siin on üks maja müügis, kuid ma ei leia seda, kas te oskaksite öelda, milline?“ Inimesed seepeale tavaliselt mõtlesid ja viitasid, et vist naaber müüb maja jah,“ seletas Daniels, kuidas tal oli alati sobivas piirkonnas kinnisvara pakkuda.
Kui inimene helistab, anna infot enne ja alles siis tutvusta ennast. „Kui sa ründad, et tere, mina olen Peter, siis nad tunnevad ennast ohustatuna.Räägi natuke kinnisvarast ja siis teata, et oled ebaviisaks olnud ja minu nimi on … Siis ei tunne klient ennast rünnatuna ja ütleb oma nime,“ seletas ta.
„Küsi müüjalt, kuipalju ta vara eest tahab. Nad võivad küll öelda, et nad ei tea, kui palju nad kinnisvara eest tahavad, kuid tegelikud nad teavad ja loodavad, et sa ütled suurema summa,“ selgitas Daniels eduka kinnisvaramüügi eeldusi.
Danielsi sõnul on kinnisvaraturg lihtne, kui kuulata, mida klient sulle ütleb. „Ma usun, et kinnisvaraturg siin jahtub, misjärel pangad langetavad intressi, et turgu elavdada, aktsiahinnad tõusevad, inimesed koguvad reserve ja siis tõusevad taas kinnisvarahinnad,“ ennustas ta tulevikku.
Seotud lood
Ehitusvaldkonnas leidub ohtralt töid, mis nõuavad spetsiaalseid teadmisi ja kogemusi, kuid on ka selliseid, millega saavad hea tahtmise ja soovi korral hakkama kõik. Värvimine ongi just üks neist ettevõtmistest, kus vaja pealehakkamist ning töökat kätepaari, kvaliteetseid värve, häid maalritarbeid ning õigeid töövõtteid.