Rail Balticu välja kuulutatud miljardi euro suurusel alliansshankel on positiivseid külgi, kuid see võib tuua ka üllatusi, rääkis taristufirma Trev-2 juht Sven Pertens.
“Murekohti võib ennekõike leida selles, et niisugust hanget ei ole Eestis seni läbi viidud. Ei alliansshanget ega niisuguses mahus hanget, nii et sealt võib tulla tulla mitmesuguseid üllatusi,” rääkis Pertens Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Intervjuus arutles Pertens, kui keerulise tingimused on hankel osalemisele seatud ja millised ettevõtted ilmselt eelise saavad. Juttu tuli ka sellest, kuidas erinevatest ettevõtetest koosnev allianss tööle panna, mis plusse Pertens sellise hanke juures näeb ja kui tõenäoliselt Rail Baltic õigeks ajaks valmis saab.
Küsis Ireene Kilusk.
Foto autor:
Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.