Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Puitmajatootja: väärtusahel tuleb timmida efektiivsemaks
Puitmajatootjad on planeerimatusest tekkida võivad tootmisummikud lahendanud lihtsalt: konkureerimise asemel aidatakse üksteisel üle jõu käivate tootmismahtudega hakkama saada, sest koostööd tehes ollakse eksportturgudel tugevamad.
Foto: Veiko Tõkman
Nordic Houses KT juhatuse liikme Argo Sauli sõnul on ajafaktor nende sektoris firmade jaoks aina suurema väärtusega. “Ettevõtted peavad oma väärtusahela efektiivsemaks timmima, et klientide ootusi täita,” märkis Saul.
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.