Rekonstrueeritud teelõik avatakse liiklusele 2016. aasta juulis. Katselõik rajati uurimaks võimalusi teede vastupidavuse parandamiseks.
Betoonist katselõigu ehitustöödega alustati Paldiski maantee rekonstrueerimistööde käigus 9. mail . Katselõiguna valati 230-meetrisele lõigule 25 cm paksune betoonkate ja 310-meetrisele lõigule 20 cm paksune betoonkate, mis kaeti 5 cm paksuse kulumiskihiga.
Tee-ehitusobjekti peatöövõtja oli Lemminkäinen Eesti AS. Teelõigu eksperimentaalset betoonosa ehitas saksa allhankija Beton Technik.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kallinev energia on pannud majaomanikke üha rohkem vaatama ülimalt säästlike maasoojuspumpade poole, seda nii uusehitiste puhul kui ka olemasolevate küttelahenduste uuendamisel. Aga missugust maasoojuspumpa valida?