• 26.05.16, 12:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Addinoli müük Ida-Euroopas tõusuteel

Käesoleval aastal on määrdeainete müüja Addinol Lube Oil kasvatanud määrdeainete müüki ligi viiendiku, keskendudes fookustoodete müügile, millesarnaseid konkurendid ei paku.
Addinoli müük Ida-Euroopas tõusuteel
  • Foto: Veiko Tõkman
Addinol Lube Oil OÜ tegevjuhi Tiina Suija sõnul on 18 % müügikasvu põhjuseks ühelt poolt majandusliku olukorra mõningane stabiliseerumine Ukraina, Venemaa ja Valgevene turgudel ning teiselt poolt ettevõtte tootearendus ja müügistrateegia.
„Oleme oma tootevaliku jaganud tavatoodeteks ja fookustoodeteks. Fookustoodeteks nimetame tooteid, millega suudame kvaliteedilt konkurentidest eristuda ja pakkuda kliendile lisaväärtust. Selliste toodete väljaarendamine on olnud meie Saksamaa emafirma strateegiaks üle 15 aasta,“ lisas Suija.
Fookustoodete müük areneb kõikides Ida-Euroopa riikides, kuhu Addinol oma tooteid müüb kiiremini kui tavatoodete müük. Tõusujoonel on ka tavatoodete kõik tootegrupid. Ettevõtte pikaajaline eesmärk on jõuda fookustoodetega 50%ni kogumüügist.
Tagasilöögid tabasid tavatooteid
Tiina Suija kinnitusel on suurema rõhu suunamine fookustoodete müügile strateegiliselt õige otsus, kuna läbi innovatsiooni ja taibuka tootearengu on võimalik kindlustada majanduslik edu nii kliendile kui ka ettevõttele.
„Seda oli näha ka viimaste aastate müükide languse põhjal Venemaal ja Ukrainas. Kui tagasilöögid tabasid peamiselt tavatoodete gruppi, siis fookustoodete müügid jäid ka kõige raskemates oludes kas stabiilseks või olid isegi kasvus,“ kinnitas Suija. „2016. aasta I kvartali seisuga on aga nii tava- kui fookustooted jälle tõusuteel.“
Addinol Lube Oil OÜ on Saksa emafirma Addinol Lube Oil GmbH tütarettevõte Eestis, mis tegeleb määrdeainete müügiga kogu Ida-Euroopas ja põhineb 100% Saksa kapitalil.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.11.24, 18:01
Maailma suurim kaablitootja Prysmian keskendub aina enam täislahendustele
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Ehitusuudised esilehele